Det skal være som i Odense: Jensen Bøfhus vil lave markante ændringer
Jensen Bøfhus har de seneste år kæmpet for at ændre kædens image og nedgang i regnskaberne.
Nu blæser der nye vinde over Jensens Bøfhus-kæden. Nye ejere er trådt ind i ejerkredsen med ny kapital.
De nye penge skal bruges på ny indretning af restauranterne og nye menuer.
Generelt kommer der til at ske markante ændringer i kæden, som i 00’erne især var børnefamiliernes foretrukne restaurant.
Men allerede nu kigger man mod restauranten i Rosengårdcentret i Odense som den, de andre skal spejle sig i.
“Første del på den rejse er gennemført i Rosengårdscentret i Odense, der vil danne forbillede for de fremtidige.
Her er den gennemgående streg en lys og moderne indretning med blandt andet åbne køkkener og nye aktiviteter til de mindste i familien,” siger Anders Nikolaisen, administrerende direktør, i en pressemeddelelse.
Har knap 30 restauranter på landsplan
I bestyrelsen glæder man sig over nye kræfter samt frisk kapital til at få sat skub på en forandring.
“Omstruktureringen af bestyrelsesposterne betyder, at beslutningsprocesserne bliver mere agile og vil sætte fart på innovation og nye tiltag blandt kædens knap 30 restauranter, som i snart 40 år har opbygget en bred skandinavisk tilstedeværelse,” siger Jesper Rosener, bestyrelsesformand.