Ærgerlig nyhed: Kæmpe eventsted lukker

For snart fire år siden åbnede som Odenses nye foodhall.
Thrige Hallerne bød på mad fra alverdens køkkener, men allerede i januar 2023 lukkede foodhall’en igen.
Siden rykkede eventstedet Ærtefabrikken ind, hvor man blandt andet har kunnet handle hos lokale iværksættere, spise frokost og booke stedet til større events.
Men nu er det slut.
Det skriver Ærtefabrikkens direktør Stefan Gravesen i et opslag i Facebook-gruppen, Det Sker i Odense.
Her fremgår det også, at man har mulighed for at gøre et kup, fordi Ærtefabrikkens inventar skal sælges på auktion.
“Alt skal væk!
Kom på lørdag d. 20/12 fra kl. 13.00-16.00 og se alt det, vi sælger.
Vi laver en fest – Serverer kaffe, kage, fadøl og chips til stærkt reduceret pris til alle der kigger forbi.
Salget foregår via auktionshuset dab A/S, men på lørdag tyvstarter vi med at sælge ud af vores lækre vine til absolut spotpris.
Lørdag sælger vi også champagneglas, drinksglas og flotte tallerkner. Og vi har et parti julepapir og kugler, hvis du skal pakke julegaver ind
Alt andet sælges via auktionshuset – Se auktionen herunder
Vin, glas, tallerkener, skåle, fade, sofaer, reoler, tæpper, skriveborde, kontorstole, discokugler, lamper, lammeskind, havemøbler og meget mere kommer under hammeren.
Ærtefabrikken får nye ejere, og derfor skal vi rydde op i alt det, der er vores – og eftersom vi har plads til 350 spisende gæster – ja, så er det ikke så lidt, der er til salg.
Ses vi på lørdag?” lyder det i opslaget.