“Angrebet af skadedyr”: Bager er nødt til at holde lukket

En lokal bager i Odense er nødt til at holde lukket i disse dage.
Årsagen er, at bygningen, som bageriet holder til i, er hårdt ramt af skadedyr.
“Bygningen er angrebet af skadedyr. Men der er hyret profesionelle folk ind til at håndtere opgaven.
Vi forventer der går ca. 1 uge mere inden vi er klar,” skriver KonditorBager Skt. Klemens på Facebook.
Her fremgår det også, at det er næsten en uge siden, at bageriet blev opmærksom på problemet.
Der har derfor været lukket siden.
KonditorBager Skt. Klemens ligger på Skt. Klemens Møllevej 1.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel