Autohuset Fyn fik Gazelle i 2018: Starter året med Fyns billigste serviceabonnement

Skrevet af: Michael Qureshi
Autohuset blev sidste år en Gazelle-virksomhed
Autohuset blev sidste år en Gazelle-virksomhed

2018 blev i den grad et fantastisk år for Autohuset Fyn.

Det blev året, hvor de rykkede ind i deres nye store domicil på Nyborgvej i Odense, og så modtog de en eftertragtet Gazelle-pris fra finansmediet Børsen.

En Gazelle uddeles til de virksomheder i Danmark, der vækster hurtigst.

Autohuset Fyn har i den forbindelse valgt at takke deres nuværende samt nye kunder med Fyns billigste serviceabonnement som indtil 1. marts 2019 kan fås for blot 119 kr. om måneden.

Med dette serviceabonnement kan du eller din virksomhed få den nyindkøbte bil serviceret i hele garantiperioden.

Det helt særlige tilbud gælder uanset størrelse og prisklasse, og giver dig som bilejer en enorm tryghed, da du hermed kender de faste månedlige udgifter.

Eneste krav er, at bilen er ny, og serviceabonnementet laves inden for de første 30 dage efter købet.

Dertil kommer, at det er muligt at skræddersy aftalen, så produkter som hjulskift og vejhjælp kan tilvælges til en yderst fordelagtig merpris

Helt simpelt fortalt betyder det, at Autohuset Fyn, for et lille månedligt beløb, står 100 procent på mål for, at alt er, som det skal være, så garantien opretholdes hos bilforhandleren.

Gælder uanset bilmærke

Det fortalte værkstedschef Mark Miari, da MigogOdense besøgte Autohuset Fyn lige før jul på værkstedet på Nyborgvej 427 i Odense.

“Det er serviceeftersyn ifølge fabrikantens forskrifter. Det vil sige, at vi udskifter de dele, som den pågældende fabrikant kræver ifølge servicehæftet.

Om det er Audi, Kia, BMW eller hvilket som helst andet mærke, så er prisen den samme og med mærkespecifik oliemængde,” forklarer han.

Overholder man ikke sin service, og bilen eksempelvis går i stykker, så frafalder garantien nemlig.

Så derfor er det både en billig og meget tryg løsning med de 119 kr. om måneden hos Autohuset Fyn.

Man er sikker på, at garantien holder

Mange er usikre på, om de må få serviceret deres bil andre steder end forhandleren for at overholde garantien, og derfor sidder mange bilejere med dyre reparationsaftaler hos forhandlerne.

Med serviceabonnementet hos Autohuset Fyn slipper du både for dyre service-regninger på én gang, og så er du helt sikker på, at garantien holder.

Det garanterer de.

“Hvis vi skulle lave en fejl, så forhandleren kan sige, at de ikke vil dække garantien, så dækker vi det. Vi står 100 procent inde for det vi laver og på det her serviceabonnement.

Kunden kan være fuldstændig tryg i hele den periode, som garantien dækker. Er det en Kia med syv års garanti, så gælder vores tilbud selvfølgelig alle syv år,” forklarer den innovative værkstedschef.

Han er ikke bleg for at kalde det for Fyns billigste serviceabonnement, og det er absolut også noget, som vil blive taget godt imod hos nye bilejere.

Det betyder nemlig en besparelse på helt op til 50% i forhold til markedsprisen på lignende serviceaftaler.

Skulle man mod forventning finde et bedre tilbud, garanterer Autohuset Fyn den billige pris med et 110% prismatch.

Altid gratis lånebil med i aftalen

Et kæmpe ekstra plus ved aftalen til de 119 kr. om måneden er, at der altid følger en gratis lånebil med, hvis din egen bil er til service, eller hvis Autohuset Fyn har den forbi forhandleren i forbindelse med garanti-tjek.

“Hvis du køber en bil med garanti på, og der går noget i stykker, så synes jeg ærlig talt ikke, at det kan være rigtigt, at kunden dels skal bruge tid på at komme ud til forhandleren med den, og dels betale flere hundrede kroner for en lånebil.

Derfor får man med vores serviceabonnement en lånebil kvit og frit, hvor man udelukkende betaler for benzinen,” siger han.

Modtog en Gazelle-pris fra Børsen

Der er også styr på tingene og ikke mindst regnskaberne hos Autohuset Fyn, der oprindeligt startede i Marslev.

Som nævnt modtog man i slutningen af 2018 en Gazelle-pris fra Børsen.

Den lander på en virksomheds bord, hvis man som minimum formår at fordoble sin omsætning hvert år over en periode på fire år, samtidig med at der er plus på bundlinjen.

“Jeg blev ringet op og spurgt; er du godt klar over, at du har fået en Gazelle-pris? Det anede jeg ingenting om, så vi har fået sådan en fin statuette, og det er klart, at det er noget, vi er rigtig stolte over.

Det giver da også noget troværdighed til et autoværksted, og for mig er det utrolig vigtigt at have et tillidsfuldt forhold til kunderne,” forklarer Mark.

Hente-bringe service på hele Fyn

Det er også et af punkterne omkring serviceabonnementet. Nemlig tilliden og den gode service.

Det er sådan, at Autohuset Fyn tilbyder at hente og bringe din bil, hvis den skal til service UANSET hvor du befinder dig på Fyn.

“Vi har gratis hente-bringe service. Vi henter dem på hele Fyn. Der er da nogen, som har sagt til mig, at jeg er bindegal.

Det kan koste to timers arbejde bare at hente en bil. Men det er jeg villig til, fordi jeg vil levere den bedste service i Odense og på resten af Fyn.

Vi har eksempelvis kunder, der arbejder på OUH. De møder ind på arbejde, og så henter vi bilen og sørger for, at den er tilbage igen, når de har fået fri.

Den service er de meget lykkelige for. Tid er kostbar og værdifuld for mange mennesker i dag, og vi ønsker at spare tid for vores kunder,” forklarer Mark.

Eventyret startede i Marslev

Det hele startede i 2012 i Marslev, hvor han og hans kone startede som selvstændige med eget autoværksted.

Blikket var dog hurtigt rettet mod udvidelse til Odense, og i april 2018 åbnede dørene så til et nyt, flot autoværksted.

“Vi er rigtig glade for beslutningen om at åbne her i Odense. Vi ligger også på en god placering, som er let at komme til. Vi laver mange erhvervsbiler, så vi har højt til loftet her, hvor vi er vi har specielle varevognsløftere, som vi ikke har i Marslev.

Så på den måde kan vi køre noget mere igennem. Vi kan tage større biler, og man skal ikke vente så lang tid på at komme til,” lyder det fra Mark.

Serviceabonnementet til kampagneprisen på 119 kr. i hovedtræk:

  • Din fabriksgaranti bevares på bilen, og du får stempel i servicebogen
  • Originale Bosch servicedele eller tilsvarende kvalitet
  • Gratis arbejdsløn i forbindelse med pære- og viskerskift mellem service
  • Gratis støvsugning af bilen
  • Gratis lånebil med fri km
  • Gratis hente/bringe service på hele Fyn
  • Gratis opbevaring af dine hjul i forbindelse med hjulskift
  • Gratis synstjek
  • Gratis opfyldning af sprinklervæske hele året
  • Gratis Shell bilvask i forbindelse med serviceeftersyn
  • Kampagnen med kampagneprisen på 119 kr. gælder indtil 1. marts 2019

Priseksempel 1: Din bils garantiperiode er 2 år (24 mdr). Samlede serviceudgifter for dig i hele garantiperioden = 2.856 kr. (119 kr. x 24 mdr).

Priseksempel 2: Din bils garantiperiode er 5 år (60 mdr). Samlede serviceudgifter for dig i hele garantiperioden = 7.140 kr. (119 kr. x 60 mdr).

Priseksempel 3: Din bils garantiperiode er 7 år (84 mdr). Samlede serviceudgifter for dig i hele garantiperioden = 9.956 kr. (119 kr. x 84 mdr).

Serviceabonnementet gælder i øvrigt også erhvervsbiler.

Med dette serviceabonnement kender man sine faste udgifter på bilen på forhånd, og det er kun i forbindelse med ekstraordinære reparationer, at det koster ekstra.

Skal du have lavet værkstedsarbejde, som ikke er omfattet af serviceabonnementet, får du minimum 20% rabat på timelønnen.

Er du interesseret i et serviceabonnement på din nye bil, så kontakt på mail@autohusetfyn.dk. Husk: din bil skal være ny og serviceabonnementet skal oprettes senest 30 dage efter købet.

Ved bestilling af serviceabonnement vil vi sætte pris på, hvis du nævner, at du har læst det på MigogOdense.