Bilbrand i Odense-forstad: Frygt for giftig røg

Onsdag aften var der massiv udrykning af politi, ambulancer og ikke mindst brandbiler til Odense-forstaden Højby.
Her var en elbil brudt i brand, og der var fare for, at branden kunne sprede sig til beboelsesejendomme i området, samt at røgen var giften.
Det skriver TV 2 Fyn og Fyns Politi på Politi Update.
Branden brød ud ved Sandkæret i Højby og beboere i de nærliggende lejligheder blev evakueret, fortalte vagtchef Johnni Müller til tv-stationen.
Folk blev derudover opfordret til at trække væk fra røgfanen.
Klokken 22.56 skrev Fyns Politi dog:
“Alle berørte beboerer ved før omtalte brand er uskadte. Bilen er kørt væk fra stedet, afspærringen ophævet og beboerne kan nu vende retur til deres hjem. Vagtchef Fyns Politi”.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel