Kendte værter i spidsen: Coolshop sender Black Friday Live-tv i 13 timer i streg
Der bliver brugt millioner af kroner i markedsføring af Black Friday-tilbud over det ganske land.
Men webshoppen Coolshop med base i Nørresundby går til ekstreme længder for at kombinere god underholdning med Black Friday.
De sender i dag fredag d. 23. november Live-tv på Facebook, Youtube og Waao hele 13 timers Live-tv uden pauser.
Det hele starter klokken 10.00 og fortsætter frem til klokken 23.00.
Coolshop har også hentet det helt tunge skyts ind og værter i løbet af dagen bliver skuespilleren Jonas Schmidt, Youtuber og radiovært Johnny Gade samt Coolshops egen Jacob Risgaard.
Sidstnævnte er medstifter af Coolshop, men derudover er Risgaard også vært på TV2s iværksætterprogram “365 dage til succes” i prime time om mandagen.
Bliver endnu vildere i år
Coolshop har kørt med Black Friday Live-tv de to sidste år, og det plejer ikke at gå stille af sig. I år bliver det dog endnu vildere, lover de hos Coolshop.
“Sidste år slog vi alle rekorder på seertal, hvor over 150.000 så med samlet på alle vores platforme. Derudover slog vi også omsætningsrekord, så det er helt klart noget, vi satser rigtig meget på. Derfor får vi også de her kendte værter ind og en masse besøg i løbet af dagen.
I år øger vi lige volumen på det hele. Vi får blandt andet besøg fra Aalborg Zoo, der har slanger og edderkopper med, så det skal nok blive sjovt at se værterne i hovedet,” forklarer Jakob Qvist Odfeldt fra Coolshop til MigogAalborg.
Bartender og DJ ind i løbet af aftenen
I den første del af dagen bliver der testet en masse produkter og lavet sjov på den front. Der kommer også til at køre vilde konkurrencer time for time. I år bliver der 10 gange flere konkurrencer end sidste år.
Men når det kommer hen ved aftentid, så bliver det totalt sjov og ballade.
“Det bliver sjovt at følge hele dagen, tør jeg godt at love. Men sidst på dagen bliver det helt crazy. Vi får en bartender og DJ ind, og så kommer der til at ske en hel masse. Det gode er jo, at det er fuldstændig uforudsigeligt.
Når du har med en mand som Jacob Risgaard at gøre, så ved du aldrig, hvad der kommer til at ske. Men hans motto er jo også “vildere,” lyder det fra Jakob Qvist Odfeldt.
Black Friday er som juleaften
Han erkender, at det selvfølgelig også handler om det kommercielle og om at få solgt nogle produkter. Men Coolshop gør det med humor og ved at inddrage folk.
“Hvis man vil være helt opdaterede på de seneste Black Friday-tilbud inde på Coolshop, så skal man helt sikkert følge med i Live-stream.
Black Friday er lidt som vores juleaften. Det er her, vi rykker en stor del af årets omsætning hjem, men det skal være underholdende for folk at følge med,” fortæller Jakob Qvist Odfeldt.
Følg med på deres Live-stream her