Cyklende reklamesøjle: JumpingFun er med på ny markedsføringsdille

Skrevet af: Betina Vestergård Jepsen

Bizzonwheels er business on wheels – bogstaveligt talt.

Måske har du allerede set de fede cykler med bannere rundt omkring i bybilledet. Cyklerne kan købes og lejes af virksomheder, som ønsker at markedsføre sig selv på en sjov, anderledes og miljørigtig måde, og virksomhederne kan få skræddersyet billboardsene, så de er tilpasset deres unikke kundesegment.

Hans Erik Severinsen, som er område-manager ved Bizzonwheels fortæller:

”Alle vender sig om, når der kommer en rigtig flot og anderledes cykel med en kæmpe banner bagpå kørende.”

Men Bizzonwheels tilbyder ikke kun cykler med bannere. De sammenkobler også mobile billboards med deres fede eldrevne Bizzbikes, som resulterer i stilrene salgsvogne. 

Tænker innovativt

Bizzonwheels har specialiseret sig i at markedsføre virksomheder på en ny og innovativ måde, som skiller sig ud fra de traditionelle markedsføringsmetoder. På den måde håber de på at fange kundernes opmærksomhed.

”Vi tager ud netop der, hvor kunderne er. Sammen med virksomhederne tilrettelægger vi ruter på op til 70 kilometers strækning, og virksomhederne når dermed ud til et stort antal potentielle kunder. Virksomhederne kan også leje en ansat, som sidder på cyklen og udbreder budskabet,” siger Hans Erik Severinsen.

Grøn løsning

Udover at være et effektivt markedsføringsredskab er Bizzonwheels’ cykler også miljøvenlige og bygget af genanvendeligt aluminium. Det er derfor et meget miljøbevidst og bæredygtigt markedsføringsredskab, og i en tid, hvor der er stort fokus på virksomheders etiske ansvar, er det ideelt.

”Bizzonwheels tror på en bedre verden formet af ansvarlige iværksættere og ligesindede kunder, der deler vores værdier og ønsker at fremme en sundere og mere tilfredsstillende måde at leve på,” fortæller Hans Erik Severinsen.

FC Barcelona som kunde

Siden Bizzonwheels i 2011 startede som et guldvindende marketingsprodukt under navnet AdBicy, har de oplevet stor medvind. I år kan Bizzonwheels skrive 250 procent i månedlig ekspansion samt mere end 400 virksomheder, marketingsbureauer og fodboldklubber på verdensplan på deres CV. Nike, Burger King, Intersport og selveste FC Barcelona er bare nogle få af dem.

Og Hans Erik Severinsen er ikke et sekund i tvivl:

”Bizzonwheels bliver en kæmpe succes.”

Odenseansk virksomhed er meget tilfreds

Udover at være område-manager ved Bizzonwheels er Hans Erik Severinsen også manager for JumpingFun Trampolinpark i Odense. JumpingFun er den første odenseanske virksomhed, som har valgt at samarbejde med Bizzonwheels – men det er nok ikke den sidste. Og de er meget tilfredse med samarbejdet.

”Da Hamid Ittaouil, som står for salget af Bizzonwheels i hele Danmark, præsenterede mig for konceptet, syntes jeg, det ville være en fantastisk reklamesøjle for JumpingFun. Vi drager meget nytte af den, hver gang vi har et arrangement ude i byen, hvilket vi gør med stor succes,” siger Hans Erik Severinsen.

Du kan læse mere om Bizzonwheels på deres hjemmeside her.

Kendt for deres panini: Zult åbner som café midt i Odense

Skrevet af: Redaktionen

Hvis man skulle have en lækker panini eller en burger der var kælet for, så vidste man, at Zult i Arkaden Food Market var et besøg værd.

I dag er det nye Arkaden uden Zult, men det er heldigvis ikke ensbetydende med, at man må se langt efter deres specialiteter.

Parret bag Zult, Sigrun Prægel Mouritsen og Martin Prægel Pedersen, har nemlig fundet nye lokaler, hvorfra de igen vil serveres deres lækre mad med fokus på at lave det meste fra bunden.

De åbner nemlig i Albanigade nummer 54 i det centrale Odense.

Vil gerne åbne i næste uge

Planen er, at de åbner i næste uge, når Odense i forvejen summer af liv.

Der var muligheder for at starte op igen med resten af boderne, da Arkaden Food Market blev genoplivet med nye ejere efter det oprindelige selskab gik konkurs.

Men tiden var inde til, at Zult står på egne ben, og der er ingen tvivl om, at det bliver et populært sted med siddepladser og masser af lækkert på menukortet.

Åbner om få uger: Danmarks hyggeligste julemarked byder på flere nyheder

Skrevet af: Michael Qureshi

Bor man her i Odense kan der ikke være nogen tvivl.

H.C. Andersen julemarkedet i det gamle Odense er Danmarks hyggeligste julemarked.

50.000 kommer hvert år forbi og oplever den gode, gammeldags julestemning, når julemarkedet inviterer til jul i det gamle Odense. I år sker det fredag, lørdag og søndag i uge 48 og 49.

Åbningsdatoen er nu på plads, og julemarkedet slår dørene op første gang i år fredag d. 29. november.

Årets julemarked har flere nyheder.

Erling Hjernø og Rasmus Skovmand er klar til at præsentere det elskede Lykkehjul for julemarkedets gæster.

De præsenterer det i en en ny version, som aldrig er oplevet før på H.C. Andersen Julemarkedet. Kom og vær med, du kan være heldig at gå derfra med gode gevinster, eller i hvert fald med et godt grin på læben.

Desuden kan vi glæde os til at opleve et magisk lysoptog baseret på eventyret om Ole Lukøje.

Gruppen Det andet Scenarie fortryller med smuk lysperformance i skumringen. Deres performance er specielt skabt til H.C. Andersen Julemarkedet, og vi glæder os til at se, hvordan de har tryllet med historien om Ole Lukøje.

H. C. Andersen Paraden vil traditionen tro optræder med deres stemningsfulde forestilling bygget op omkring H.C. Andersens eventyr. Derudover kan I opleve de eventyrlige figurer helt tæt på, når de går rundt i gader og stræder på julemarkedet.

Træhytte og juleværksted

Som altid venter mere end 50 boder på gæsterne, og her er der mulighed for at handle store og små julegaver eller forkæle sig selv med smukke og unikke ting.

I nogle boder tilbydes der også klejner, julekager friskbagte boller og i andre kan man forsyne sig med varm kakao, gløgg og andre varmende juledrikke.

Fru Lunds Bager Kogte klejner på stedet. Masser af julelækkerier. Og en konditor med som vil stå og skrive navne med glasur på honningkagehjerter i løbet af både lørdag og søndag.

Laluna har brændte mandler, brændte Hasselnødder og dadler og andet tørret frugt

Der er altså rig lejlighed til at smage på julen – og tage lidt af den med hjem. De populære Koffi Boys er der selvfølgelig med deres lækre kaffe og Eventyrpandekager laver varme pandekager med lækkert fyld.

Således er alt, som det plejer på H.C. Andersen Julemarkedet, men der er også nye hyggelige tiltag at glæde sig til.

Spejlteltet bliver i år erstattet af en stor træhytte med siddepladser samt et udendørs areal med flis, gran, overdækkede borde og bænke.

Der er også indgået et samarbejde med Happy X-mas Trees, som vil lave en “julecamino” med store kunst-juletræer gennem byen, og på selve markedet afholder de et juleværksted, hvor alle kan pynte små udgaver af kunsttræerne.

De store kunsttræer, som bl.a. byens skoler har været med til at udsmykke, bliver efterfølgende aktioneret bort og pengene går til at plante træer i verden.

Ud over “julecaminoen” vil de også have et kreativt værksted med.

Børneaktiviteter

Der er altså lagt op til oplevelser for børn og voksne i alle aldre, men børnene får dog i år deres helt eget område på pladsen ved Odeon og Koncertsalen.

Her vil der være mini-pariserhjul og mini-karrusel, sjove tombolaer og tivoli-leg, H.C. Andersen-fortællinger i en nyetableret hule samt masser af mulighed for leg og hygge blandt grantræer, julelys og træstubbe.

Cirkus Flik Flak og musikgruppen ÆSKEN sørger for underholdningen på børnejulemarkedet.

De forskellige kunstværker, som er med til at gøre H.C. Andersen Julemarkedet endnu mere magisk, er skabt i samarbejde med gruppen Fletværket.

Møntergården har naturligvis også en stor rolle på julemarkedet, og museet er klar med en masse spændende aktiviteter for børn og familier.

H.C. Andersen Julemarkedet 2019 bliver afholdt på følgende dage

  • Fredag den 29. nov. kl.15-19
  • Lørdag den 30. nov. kl.10-18
  • Søndag den 1. dec. kl.10-17
  • Fredag den 6. dec. kl.15-19
  • Lørdag den 7. dec. kl.10-18
  • Søndag den 8. dec. kl.10-17

Fik du læst alt det der sker i weekenden med tænding af årets juletræk på Flakhaven og julelys i Brandts? Læs mere her

Kinesisk fænomen indtager landet: Magasin fejrer Singles Day med massevis af tilbud

Skrevet af: Michael Qureshi
PR-foto
PR-foto

I dag går Kina helt salgs-amok, og resten af verden rider med på bølgen, som det også er set med Black Friday.

Konceptet Singles’ Day opstod i 1993 i Kina, hvor en gruppe studerende på Nanjing Universitet ønskede at fejre og hylde singler som et modsvar til Valentines Day.

Singles’ Day falder hvert år 11. november, da datoen kan skrives ene og alene af 1-taller (11/11).

Sætter fokus på forkælelse og gode tilbud

Magasin i Odense er selvfølgelig med på trenden og har taget mærkedagen Singles Day til sig. Her vil Magasin sætte fokus på forkælelse og fylde forretningen med gode tilbud.

“Singles Day er en rigtig hyggelig tradition, hvor der sættes særligt fokus på dem, der har valgt at være alene, og som gerne vil gøre noget godt for sig selv. Det vil vi gerne være med til at fejre i Magasin, og derfor har vi dedikeret weekenden og mandag d. 11.11 til at forkæle sig selv,” siger Store Manager i Magasin Odense Sofie Andreassen.

Alle besøgende kan forkæle sig selv med luksuriøse skønhedsbehandlinger, duftkonsultationer eller en tid hos Magasins personlige shopper.

Der vil også være mulighed for at nyde lækre desserter, et godt glas vin eller kvalitetskaffe. Derudover vil der være 20 procent på blandt andet bolig, beauty, lingeri og meget mere.

“Det er jo helt oplagt at kigge forbi og forkæle sig selv med et nyt outfit, en lækker skønhedsbehandling eller en tur forbi vores personlige shopper,” siger Sofie Andreassen.