Cyklende reklamesøjle: JumpingFun er med på ny markedsføringsdille

Skrevet af: Betina Vestergård Jepsen

Bizzonwheels er business on wheels – bogstaveligt talt.

Måske har du allerede set de fede cykler med bannere rundt omkring i bybilledet. Cyklerne kan købes og lejes af virksomheder, som ønsker at markedsføre sig selv på en sjov, anderledes og miljørigtig måde, og virksomhederne kan få skræddersyet billboardsene, så de er tilpasset deres unikke kundesegment.

Hans Erik Severinsen, som er område-manager ved Bizzonwheels fortæller:

”Alle vender sig om, når der kommer en rigtig flot og anderledes cykel med en kæmpe banner bagpå kørende.”

Men Bizzonwheels tilbyder ikke kun cykler med bannere. De sammenkobler også mobile billboards med deres fede eldrevne Bizzbikes, som resulterer i stilrene salgsvogne. 

Tænker innovativt

Bizzonwheels har specialiseret sig i at markedsføre virksomheder på en ny og innovativ måde, som skiller sig ud fra de traditionelle markedsføringsmetoder. På den måde håber de på at fange kundernes opmærksomhed.

”Vi tager ud netop der, hvor kunderne er. Sammen med virksomhederne tilrettelægger vi ruter på op til 70 kilometers strækning, og virksomhederne når dermed ud til et stort antal potentielle kunder. Virksomhederne kan også leje en ansat, som sidder på cyklen og udbreder budskabet,” siger Hans Erik Severinsen.

Grøn løsning

Udover at være et effektivt markedsføringsredskab er Bizzonwheels’ cykler også miljøvenlige og bygget af genanvendeligt aluminium. Det er derfor et meget miljøbevidst og bæredygtigt markedsføringsredskab, og i en tid, hvor der er stort fokus på virksomheders etiske ansvar, er det ideelt.

”Bizzonwheels tror på en bedre verden formet af ansvarlige iværksættere og ligesindede kunder, der deler vores værdier og ønsker at fremme en sundere og mere tilfredsstillende måde at leve på,” fortæller Hans Erik Severinsen.

FC Barcelona som kunde

Siden Bizzonwheels i 2011 startede som et guldvindende marketingsprodukt under navnet AdBicy, har de oplevet stor medvind. I år kan Bizzonwheels skrive 250 procent i månedlig ekspansion samt mere end 400 virksomheder, marketingsbureauer og fodboldklubber på verdensplan på deres CV. Nike, Burger King, Intersport og selveste FC Barcelona er bare nogle få af dem.

Og Hans Erik Severinsen er ikke et sekund i tvivl:

”Bizzonwheels bliver en kæmpe succes.”

Odenseansk virksomhed er meget tilfreds

Udover at være område-manager ved Bizzonwheels er Hans Erik Severinsen også manager for JumpingFun Trampolinpark i Odense. JumpingFun er den første odenseanske virksomhed, som har valgt at samarbejde med Bizzonwheels – men det er nok ikke den sidste. Og de er meget tilfredse med samarbejdet.

”Da Hamid Ittaouil, som står for salget af Bizzonwheels i hele Danmark, præsenterede mig for konceptet, syntes jeg, det ville være en fantastisk reklamesøjle for JumpingFun. Vi drager meget nytte af den, hver gang vi har et arrangement ude i byen, hvilket vi gør med stor succes,” siger Hans Erik Severinsen.

Du kan læse mere om Bizzonwheels på deres hjemmeside her.