Voldsomt færdselsuheld: Cyklist kørt ned midt i Odense

En mandlig cyklist kom torsdag eftermiddag alvorligt til skade i en færdselsulykke i Odense.
Det oplyser vagtchef Heidi Grandt Andresen fra Fyns Politi til Fyens Stiftstidende.
“Cyklisten er alvorligt tilskadekommen og er blevet kørt på sygehuset,” siger hun.
Politiet fik anmeldelsen klokken 15.29.

Det skriver Presse-fotos.dk.
På det sociale medie X skriver Fyns Politi, at ulykken skete ved krydset mellem Nyborgvej, Ejbygade og Ørbækvej.
Foruden cyklisten har der også været en bil involveret i ulykken, skriver Fyens Stiftstidende.
Fyns Politi har ikke oplyst alderen på den mandlige cyklist eller nogen oplysninger om føreren af bilen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel