Den sidder fast: Lastbil i træls uheld under bro i Odense

En lastbil sidder lige nu fast under en bro i Odense.
Det skriver TV 2 Fyn, der har talt med Fyns Politi.
“En lastbil har påkørt en bro derude af ukendte årsager. Han troede formentlig, han kunne komme under,” siger vagtchef hos Fyns Politi Henrik Krøjgaard til TV 2 Fyn.
Uheldet er sket på Rismarksvej, og det er en maskine på ladet af lastbilen, der gør, at den altså ikke kunne passere under broen.

Ingen er kommet til skade ved uheldet, men der kan være kø i området omkring Rismarksvej
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel