DMI er ikke i tvivl: Skøn forårsvarme på vej til Fyn

Hvis du synes, at onsdagen ind til nu har været lidt småkold, så er der heldigvis godt nyt fra DMI.
Her lover man nemlig, at der er 17 grader på vej til Danmark.
Det kommer fynboerne også til at nyde godt af.
For ifølge prognosen bliver det nemlig 16 grader på Fyn på lørdag.
“Der er lørdag således udsigt til årets hidtil varmeste dag, som en stor del af dagen kan nydes i overvejende solrigt vejr. I den vestlige del af landet er der ud på eftermiddagen dog risiko for byger – og senere også mere udbredt regn.
Det bliver samtidig den foreløbige afslutning på det lunere forårsvejr,” skriver meteorolog Anders Brandt på DR.dk.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel