Truede ekskæresten med kniv: Topnavn på Grøn skal i fængsel

Han er et af topnavnene på årets Grøn-koncerter.
Men nu er det usikkert, om han overhovedet kan optræde.
Rapperen Benny Jamz er nemlig blevet idømt tre måneders ubetinget fængsel for at have truet sin eks-kæreste med en kniv.
Det skriver EB.dk.
Alle Grøns koncerter er udsolgt, og på plakaten i år er blandt andre Lukas Graham, Mumle, Andreas Odbjerg og altså Benny Jamz.
Men med en fængselsdom på tre måneder kan noget tyde på, at koncerterne bliver uden den populære rapper.
TV 2 har uden held forsøgt at få en kommentar fra Grøn.
MigogOdense arbejder også på at få en kommentar.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel