Dramatisk udvikling: Ryger omstridt rådmand ud?

Opdateret kl. 17.09:
Tim Vermund skal fortsat være rådmand trods lavt personligt stemmetal.
Det skriver Fyens.dk.
Han er én af de politikere i Odense, der deler vandene allermest.
Enten er man for, eller også er man imod Tim Vermund (S).
Han er om nogen blevet synonym med Odenses grønne mobilitetsplan og den meget snak om cykelgade og vejlukninger.
Og måske har vælgerne ved kommunalvalget straffet ham for det.
I hvert fald er han lige nu ikke på listen over politikere, der står til at komme ind i byrådet.
Det skriver Fyens.dk.
Tim Vermund er ellers blevet udnævnt som én af Odenses kommende rådmænd, men på nuværende tidspunkt er det altså ikke sikkert, at han har fået stemmer nok til at komme i byrådet.
De personlige stemmer på flere af de store valgsteder er dog endnu ikke talt op, og det kan ændre tingene for Tim Vermund.