Efter afsporing: Nu kører letbanen ikke på lang strækning

I går blev letbanen ramt af en afsporing på strækningen mellem Idrætsparken og Tarup Center.
Den har skabt store problemer, da det har krævet særlig hjælp fra BaneDanmark, der har skullet stille med en løftevogn.
Løftevognen er først ankommet i dag, og nu meddeler Odense Letbane i en sms til kunderne, at letbanedriften er indstillet på en længere strækning:
“Grundet arbejdet med det afsporede køretøj i Tarup, kører letbanen ikke mellem Tarup Center og Odense Banegård. Arbejdet foregår i tidsrummet fra kl. 09 til kl. 11.
Erstatningsbusserne kører i dette tidsrum mellem Tarup og Odense Banegård.”
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel