Efter næsten 20 år: Legendarisk gå-i-byen-sted lukker

Efter næsten to årtier med fest, dans og tusindvis af minder lukker LA Tequila Bar dørene i sin nuværende form.
Det skriver Rekom i en pressemeddelelse.
Den 12. september ville LA Bar i Vintapperstræde have fejret 19-års fødselsdag – men i stedet markerer vi milepælen med en stor lukkefest den 5. og 6. september.
Det bliver to aftener fyldt med nostalgi, musik og dans, hvor gamle og nye gæster kan tage den sidste tur på dansegulvet.
LA Bar har været en institution i Odenses natteliv, men tiden er løbet fra konceptet. Det, der virkede for 19 år siden, er ikke nødvendigvis det, der virker i dag.
Lukningen betyder dog ikke, at kælderen bliver stille.
Allerede ugen efter går vi i gang med at transformere stedet til noget helt nyt. Hvad det præcist bliver, holder vi stadig tæt til kroppen – men én ting er sikkert: Det bliver spændende, anderledes og stadig med fokus på uforglemmelige oplevelser og god energi i Odense.
“Vi vil gerne sige et stort tak til alle gæster, medarbejdere og samarbejdspartnere, der har været med på rejsen gennem de sidste 19 år. Uden jer havde LA Bar aldrig været det, det er blevet til. Nu glæder vi os til at invitere jer med på næste kapitel,” lyder det fra Rekom, der tilføjer:
“Før kælderen skifter karakter, er der én sidste mulighed for at danse natten væk under navnet LA Tequila Bar.
Vi håber, at både gamle stamgæster og nysgerrige sjæle vil kigge forbi til lukkefesten og være med til at lukke en æra i Odenses natteliv – og starte en ny.”