Efter nedrykning: OB fyrer Björn Wesström

OB rykkede lørdag ned i 1. division.
Det får nu konsekvenser for direktør Björn Wessström.
Det skriver OB på Instagram:
Læs også: Efter Wesström-fyring: Fodboldikon forventes at blive ny direktør i OB “Der er brug for en ny profil til at stå i spidsen for den sportslige ledelse af OB efter lørdagens nedrykning til Nordic Bet-Ligaen.
Derfor har klubben valgt at afskedige fodbolddirektør Björn Wesström, der fratræder sin stilling med omgående virkning.
Den nye sportsdirektør præsenteres på pressemøde senere i dag.”
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel