Efter råd fra lægerne: Odenseansk verdensstjerne aflyser alt

Hun er i gang med en stor europæisk turné, men nu kommer hun med en ærgerlig nyhed.
Den odenseanske verdensstjerne er nødt til at aflyse alle sine koncerter resten af året.
Det skriver hun på Instagram.
“Det er med tungt hjerte, at jeg aflyser alle resterende koncerter på min europæiske turné (…)
… efter at have konsulteret mine læger og mit hold, er det blevet tydeligt for mig, at jeg er nødt til at træde et skridt tilbage og fokusere på mit helbred.
Det har ikke været en nem beslutning – at optræde for jer betyder alverden for mig – men jeg har brug for tid til af hvile og hele før, jeg vender tilbage til scenen,” skriver Mø i opslaget.
I starten af 2026 tager hun hul på en rækker koncerter i USA.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel