Efter tragisk hændelse: Flaget på halv hos Fyns Politi

Syd- og Sønderjyllands Politi fik klokken 01.34 en anmeldelse om en ulykke på Den Sønderjyske Motorvej ved Aabenraa på grund af glat føre.
Kort efter skete endnu et uheld samme sted, da en lastbil ramte et af politiets køretøjer på ulykkesstedet.
En politibetjent er afgået ved døden og en anden kom alvorligt til skade ved ulykken og er indlagt. De pårørende er underrettet.
Det skriver Rigspolitiet i en pressemeddelelse.
På grund af politibetjentens død har politikredse over hele landet valgt at flage på halvt torsdag.
Det ses også ved politigården i Odense, hvor Fyns Politi flager på halv i respekt for kollegaen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel