Efter uheld: Politiet sænker hastighedsgrænsen på Fynske Motorvej

Tidligere på natte skete et uheld på Fynske Motorvej, der på grund af sneen har været meget glat.
Derfor sænkede Fyns Politi i samarbejde med Vejdirektoratet hastighedsgrænsen til 80 km/t på strækningen fra Lillebæltsbroen til Odense V.
Nu meddeler Fyns Politi på X, at det stadig er meget glat på motorvejen, men at strækningen med hastighedsnedsættelse mindskes:
“Der har heldigvis ikke været flere meldinger om færdselsuheld på Fynske Motorvej de seneste timer.
Der er dog fortsat skiltet med nedsat hastighed mellem Aarup og Ejby pga. risiko for glat føre. Behovet for nedsat hastighed genvurderes løbende i samarbejde med Vejdirektoratet.”
Så vær opmærksom, hvis du skal på motorvejen fra morgenstunden.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel