Endelig: Nu åbner længe ventet restaurant

Den skulle egentlig være åbnet i august.
På grund af en forsinket alkoholbevilling har Martin Lissner dog måttet udskyde åbningen to gange.
Men nu er den god nok!
Læs også: KÆMPE ja tak: Her åbner Odenses nye restaurant med genialt koncept På onsdag den 1. oktober klokken 11 åbner Restaurant Søtten i Nørregade 17 endelig.
“Jeg har observeret, at mange smørrebrødsrestauranter nytænker smørrebrødet.
Men der kommer vi til at gå i den mere klassiske retning, hvor vi vil fokusere på færre elementer og ikke så meget pynt,” siger Martin Lissner.
Til at starte med åbner Restaurant Søtten som frokostrestaurant, men det er planen på sigt også at holde åbent om aftenen.
“Det er tanken, at vi gerne vil udvide.
Udover smørrebrød vil vi nemlig også gerne satse på klassisk mormor-mad, og her tænker vi især på de retter, man ikke får så mange andre sted. For eksempel karbonader og Brændende Kærlighed,” siger Martin Lissner og tilføjer:
“Så der vil være mere mormor på menuen om aftenen.”
Restaurant Søtten åbner onsdag 1. oktober klokken 11.