Endelig tid igen: Spar op til 58% på OB-sæsonkort

Billetsalget til OB’s første hjemmekamp i 2025 er startet.
Og det kan kun betyde én ting:
Det er snart tid til at stå arm i arm og synge med på ’En gang Odense, altid Odense’.
OB’s fans har ventet i tre lange måneder på at mødes i det stribede fællesskab til tribunefest, så saml stadionbanden, studievennerne eller familien og drag mod Bolbro til stribet hjemmekamp, når OB møder Hobro IK den 2. marts kl. 15.00.
Sammen kan I varme lungerne op til at synge med på ’Her i Odense’ og drive holdet fremad på banen med tilråb, allerede fra to timer før kampstart i Albani Fanzonen eller Faxe Kondi Familiezonen.
Mærk fællesskabet og vær med i øjeblikket, når bolden suser mod målet, og håb og drømme igen er på spil, og vi nærmer os oprykningsspillet til 3F Superligaen.