MigogOdense Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til Odense.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Odense.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogOdense Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Få hjælp til at vokse din odenseanske virksomhed

Af Annoncør

Hvis du er den heldige ejer af en virksomhed i Odense, kan du få hjælp til at vokse din virksomhed. I dag foregår det meste markedsføring online. Derfor er det også vigtigt, at din virksomhed er synlig online, hvis du gerne vil maksimere din bundlinje.

En af de bedste måder at være synlig på, er ved at have styr på din virksomheds SEO. Hvis du ikke umiddelbart ved så meget om SEO, kan du kontakte SEO konsulenten SEOkris.

Hvad er SEO?

SEO står for Search Engine Optimization, altså på dansk søgemaskineoptimering. Det lyder meget fancy, men egentlig handler det i bund og grund om, at din virksomhed skal være synlig, når folk søger på nettet.

Som du formentlig allerede ved, er verdens største søgemaskine Google. Det er ganske enkelt denne søgemaskine, der udfører flest daglige søgninger. Hvis du derfor gerne vil markedsføre din virksomhed, giver det god mening at markedsføre den på Google.

Derfor handler SEO – kort fortalt – om at gøre din virksomhed synlig på Google og andre søgemaskiner, så forbrugerne kan finde den.

Få hjælp til at optimere din virksomheds SEO

Når du gerne vil være synlig på Google og andre søgemaskiner, er det en god idé at få hjælp af en SEO-konsulent. Han eller hun har et indgående kendskab til SEO, derfor kan vedkommende også hjælpe dig med at få lagt den rette strategi.

SEO handler nemlig ikke kun om online synlighed. Det handler også om, at din virksomhed skal være synlig for de rette kunder. I sidste ende vil du jo gerne optimere din SEO, så du kan optimere din bundlinje. Derfor er det også nødvendigt med en effektiv strategi, så du når de rette forbrugere.

Sådan finder du en god SEO-konsulent

Der findes efterhånden mange SEO-konsulenter på markedet. Når du derfor gerne vil finde en god konsulent, bør du altid kigge på vedkommendes erfaring. En god SEO-konsulent vil have en masse cases, der er en del af vedkommendes portefølje. Casene fungerer derfor også som en slags indikator for, hvor dygtig konsulenten er.

Derudover er det også vigtigt med god kemi. Det er vigtigt, at du føler dig hørt og set af din konsulent, og det er vigtigt, at du kan kommunikere med vedkommende. Det kræver intet geni at gøre SEO kompliceret. Men det kræver en del kendskab at få det forsimplet, så du helt præcist forstår, hvad du betale konsulenten for.