Fantastisk nyhed: Ny natklub åbner i Odense

Nu kommer der nyt liv i ikonisk bars gamle lokaler.
Vintapper åbner i Vintapperstræde 51 – den nu lukkede LA Tequila Bars tidligere adresse.
Det bliver et nyt mødested for unge voksne, når Vintapper åbner dørene – et koncept, der samler det bedste fra to verdener under ét tag.
Tidligt på aftenen er Vintapper det perfekte sted at starte: en afslappet og social atmosfære med kolde fadøl til studievenlige priser, bordtennis, basketballmaskiner og andre spil, der inviterer til grin og venskabelig konkurrence.
Her mødes vennerne, hygger og varmer op til nattens eventyr.
Musikken følger stemningen. Først hyggelig barstemning med velkendte og lette tracks, hvor der er plads til både grin og snak – en atmosfære som en god stuefest.
Når klokken nærmer sig midnat, skifter tempoet, DJ’en tager over, og Vintapper forvandles til en natklub med dansable hits, lys, lyd og energi, der sender folk direkte på gulvet.
Vintapper er for dem, der ikke vil nøjes – men både vil have den gode forfest og den vilde kluboplevelse, uden at skulle vælge mellem de to.
Først hygge, spil og fællesskab – derefter fuld fest med lys, lyd og bas, til fødderne ikke kan mere.
“Vi kalder det: Bas & Bar – hygge først, fest derefter,” lyder det i pressemeddelelsen fra Rekom.