Fyns nye McDonald’s: Åbner denne dag

Fyn får snart en ny McDonald’s.
Den kommer til at ligge i Ringe, og det bliver den midtfynske bys første McDonald’s.
Bag åbningen står Pernille og Simon Bromark, der siden 2024 har drevet fastfood-gigantens restaurant i Odense Banegård Center.
Og nu er de altså snart klar til at slå dørene op til en helt ny McDonald’s i Ringe.
Læs også: Fantastisk nyhed: Fynsk by får sin første McDonald’s nogensinde Den kommer til at ligge på plantecentret Bo Grønts gamle adresse ved motorvejsafkørslen.
“Det er en stor grund.
Den ene halvdel bliver ladepark under Norlys og den anden del bliver altså til McDonald’s,” sagde Simon Bromark til MigogOdense tilbage i maj.
Dengang forlød det, at restauranten ville åbne i slutningen af oktober, men nu er parret klar med en helt præcis åbningsdato.
På Facebook meddeler Pernille Bromark, at restauranten åbner 23. oktober klokken 10.