Fyns Politi efterlyser vidner: Hærværk mod 30-40 valgplakater

Kommunalvalget er godt i gang, og nu er der kun en uge til vi skal i stemmeboksen.
Et tilbagevendende tema i denne valgkamp har været, at mange politikere har oplevet at få ødelagt deres valgplakater.
Og her, hvor valgkampen går ind i sin afsluttende fase, er problemet åbenbart ikke blevet mindre.
I nat har hærværksmænd været i gang i Fraugde, hvor op til 40 plakater er blevet fjernet.
Derfor går Fyns Politi nu ud med en efterlysning af vidner, der har set noget:
“30-40 forskellige valgplakater taget ned og efterladt omkring Østparken i Fraugde natten ml. mandag og tirsdag. Hærværkssag startet op.
Vidner søges,” skriver Fyns Politi på X.
Oplysninger i sagen kan gives til Fyns Politi på telefonnummer 114.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel