Fyns Politi efterlyser vidner: Har du set farlige situationer på denne strækning?

En bil kørte tidligere i dag galt på motorvejen ved Odense.
Og nu er Fyns Politi ude med en efterlysning.
På Politi Update skriver de:
“Efter færdseluheld på Fynske Motorvej vestgående ved Tietgenbyen i Odense efterlyser vi vidner:
Har du på motorvejen mellem Nyborg og Odense, eller ved rasteplads Rønninge, i tidsrummet kl. 1420-1445 vestgående bemærket konkrete, farlige situationer og kørsel, der involverer en sort Suzuki Grand Vitara, hører vi gerne fra dig.
Ring 114, hvis det er tilfældet.”
Ifølge TV 2 Fyn er føreren, en mand, i politiets varetægt.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel