Fyns Politi massivt til stede: Sammenstød mellem flere biler i Odense-forstad

Fyns Politi er netop nu “massivt til stede” i Odense-forstad.
Der har tidligere på aftenen været et sammenstød mellem flere biler i Fangel, skriver Fyns Politi på Politi Update:
“To personer er anholdt i forbindelse med et sammenstød med flere biler, og der er meldinger om konfrontation mellem flere personer.
En person er tilskadekommen og bragt til OUH.
De to anholdte er to mænd på hhv. 30 og 31 år gamle og fra Odense Kommune.
Fyns Politi efterforsker hændelsen herunder, om den er banderelateret, og melder ud, når der er nyt.”
Presse-fotos.dk skriver, at en person er iført DNA-dragt på stedet.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel