Grim ulykke: Cyklist påkørt af lastbil midt i Odense

En cyklist er her til formiddag blevet påkørt af en lastbil midt i Odense.
Det skriver Fyens.dk.
Derfor har Fyns Politi spærret Østergade, hvor ulykken.
Politiet fortæller også, at lastbilchaufføren er blevet anholdt.
Cyklistens tilstand kendes ikke.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel