Har varet timevis: Stor del af Odense uden strøm

I nat har en stor del af Odense været uden strøm.
Det drejer sig ifølge TV 2 Fyn om 780 borgere i postnumrene 5270, 5000, 5200 og 5210.
Strømafbrydelsen skete kl. 03.47.
TV 2 Fyn skriver, at årsagen til fejlen er ukendt og at der stadig ingen opdatering er om strømmen er tilbage, selvom afbrydelsen forventedes afsluttet kl. 06.30.
Der opfordres til, at man undersøger, om afbrydelsen har forårsaget skader på ens ejendom – ligesom man selvfølgelig bør tjekke om køleskabe og frysere har været slukket i perioden.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel