Helt skidt: Tre-cifret millionbeløb i underskud

Om kort tid er der pressemøde i forbindelse med det ekstraordinære møde i økonomiudvalget i Odense Kommune, der netop nu bliver afholdt.
Her lagde TV 2 Fyn tidligere i dag op til, at det handlede om et kæmpe underskud hos Odense Letbane og Fynbus.
For et par timer siden lød meldingen på et to-cifret underskud, men nu har TV 2 Fyn nyt i sagen.
Ifølge tv-stationens kilder er der taler om et tre-cifret millionbeløb i underskud hos de to kollektive trafikselskaber.
Opdateres..
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel