Her er det værst: På denne skole i Odense har flest ansatte været udsat for vold

Ifølge TV 2 Fyn har flere skole på Fyn fået et påbud eller et strakspåbud efter besøg af Arbejdstilsynet.
Blandt andet har tv-stationen i denne uge berettet om, at Haastrup Friskole i Faaborg-Midtfyn Kommune har fået et strakspåbud.
Årsagen er, at særligt én elev har så voldsom en adfærd, at de ansatte risikerer at få angst, PTSD og depression af arbejdet.
TV 2 Fyn fortæller også, at det ikke kun er på Haastrup Friskole, at det er galt.
En undersøgelse fra Berlingske viser nemlig, at på flere fynske skoler har over 30 procent af de ansatte været udsat for vold.
I Odense viser undersøgelsen, at det står værst til på Ejerslykkeskolen.
Her har 30 procent været udsat for vold.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel