Annonce
MigogOdense Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til Odense.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Odense.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogOdense Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Hvad er CMR, og hvorfor er det så vigtigt at bruge?

Af Redaktionen

Det er vigtigt at have et godt og struktureret system, hvis dine ansatte skal kunne yde deres bedste på arbejdet. Der er rigtigt mange, som stiller rigtigt høje krav til deres medarbejdere, hvilket man jo selvfølgelig også skal gøre, men samtidig bør man overveje, om man har stillet rammerne til rådighed, for at disse krav kan indfries. Jo højere arbejdsglæde dine medarbejdere har, jo mere vil de også gøre ud af deres arbejde, og dette giver næsten sig selv, for sådan er det med alting i livet. Derfor kan du med fordel overveje at benytte CMR, og herunder kan du læse meget mere om det.

Hvad er CRM?

Helt kort forklaret er CRM et struktureret system, der kan hjælpe virksomheder med at håndtere relationerne til de forskellige kunder. Systemet kan nemlig indhente kundedata, så virksomheden blandet andet kan få indblik i kunderne og deres behov, således at du og din virksomhed kan servicere dem optimalt. Det er nemlig en smart måde at behandle kunderne individuelt, da dette er noget, som stort set alle kunder forventer og på sin vis forlanger.

Derudover kan du ved hjælp af CRM booste dine salgsaktiviteter via digital styring af virksomhedens kampagner og medarbejdere. Du får således et hurtigt overblik over, hvis noget ikke fungerer, som det skal, og så kan du rette det i tide. Med IP-telefoni via BlueNordix, som er et Salgs CRM system, kan I styre jeres telefoni via et virtuelt switchboard, hvor I altså kan viderestille og lave velkomsthilsner mm., hvilket sparer jer for en masse tid, og som derfor håndterer kunderne på den helt rigtige måde, så de føler, at de bliver taget godt imod.

Både til store og små virksomheder

Systemet kan være rigtigt nyttigt til både store og små virksomheder, men det er helt sikkert meget relevant hos de større virksomheder. Her i Odense opføres der større og større virksomheder, hvor blandt andet Facebook er i gang med at oprette et datacenter, og derfor vil dette system være rigtigt nyttigt. Der er nemlig for få af Odenses virksomheder, som gør brug af det. Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan systemet fungerer, kan du læse mere på Microsoft omkring CRM og Dynamics.

Del artikel

Andre læser også