Hvor ærgerligt: Spisested i gågaden lukker

Fire år blev det til i Kongensgade.
Men nu er det slut.
Mitchell’s i Kongensgade 34 lukker.
Det skriver Odense Spiseguide.
“På grund af omstændigheder uden for restaurantens daglige drift er vi nået til et punkt, hvor vi ikke længere kan fortsætte,” skriver Mitchell’s ifølge spiseguiden uden dog at komme med en nærmere forklaring.
Mitchell’s åbnede i foråret 2022.
Dengang var drømmen for Daniel Mitchell at åbne et sted i Odense, der havde tidligt åbent til morgenmad:
“Jeg har en datter på fire år, der står tidligt op hver dag.
Så hvorfor skal jeg vente med at kunne gå ud og spise morgenmad til klokken 10, hvor de fleste caféer åbner? Hos Mitchell’s Carvery åbner vi klokken 8 og byder på en let morgenmadsbuffet.
At den er let afspejler sig også i prisen,” sagde han dengang til MigogOdense.
Men nu er det altså slut med Mitchell’s i Odense.