Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Imponerende: Sushi-restaurant i Odense er Danmarks Bedste

Foto: Arkiv
Foto: Arkiv

Danmarks bedste sushi fås i Odense.

Det står klart efter, at KOI Sushi forleden fik flest stemmer af alle nominerede sushi-restauranter i hele landet i Min By Medias konkurrence, Danmarks Bedste.

En bedrift, der virkelig har ramt ejer af KOI Sushi, Magdalena Bahrami lige i hjertet, efter et år, hvor der både er sket nyt i ejerkredsen, medarbejdere og på menukortet.

KOI Sushi ansatte i slutningen af 2024 en ny køkkenchef, Andreas Sora Mai, og han har sat sit tydelige præg på den positive udvikling i restauranten.

Han har blandt andet været med til at implementere ad libitum-sushi på menuen.

Siden januar 2025 har gæsterne, ud over a la carte, således kunnet nyde alt det sushi, de kan spise, og det er blevet en kæmpe succes.

“Det er noget, odenseanerne har efterspurgt længe, og vi er glade for endelig at kunne tilbyde det,” siger Magdalena Bahrami.

Selvom der er kommet nye tiltag, understreger Magdalena Bahrami, at kvaliteten stadig er den samme.

“Vi kalder det Premium sushi ad libitum,” siger hun og tilføjer:

“Vi bruger de samme råvarer på sushi ad libitum som på vores a la carte-menu. Så det er præcis de samme produkter vores gæster får lige meget, hvilken løsning de vælger.

Det er vigtigt for os, at vores gæster ved, at de stadig får sushi af højeste kvalitet hos KOI Sushi.”

Og det lader til, at gæsterne er enige. Restauranten oplever en strøm af besøgende, der vil smage på den prisvindende sushi. Kombinationen af ad libitum-konceptet og den høje kvalitet har gjort KOI Sushi til et endnu mere populært spisested i Odense.

At vinde prisen som Danmarks Bedste sushi er en stor ære for KOI Sushi, og det er tydeligt, at restauranten ikke hviler på laurbærrene.

ed en dedikeret indsats fra både køkkenchef og personale fortsætter KOI med at sætte standarden for sushi i Danmark.

Så hvis du endnu ikke har besøgt KOI Sushi, er det måske på tide at tage forbi og smage, hvorfor de igen er blevet kåret som de bedste.

Odense har endnu en gang cementeret sin plads på landkortet som en by med gastronomi i verdensklasse.

Bestil ad libitum, a la carte eller book bord hos KOI Sushi her.

Del artikel


Korte videoer

Top 3 i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.