Indsætter busser: Odense Letbane kører ikke

Odense Letbane holder netop nu stille på hele strækningen.
Det skriver Odense Letbane i en besked til kunderne:
“Letbanen kører ikke mellem Tarup Center og Hjallese.
Der indsættes erstatningsbusser. Busserne forventes at være i drift om 30 minutter. Der kan dog på de enkelte stationer, opleves ventetid på op til 60 minutter.”
Årsagen er ifølge Fyens.dk et “uvarslet byggeri”, der forhindrer kørsel på strækningen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel