Indsætter busser: To tog gået i stå på Fyn

Ikke bare ét men to tog er fredag morgen gået i stå på Fyn.
Det skriver DSB.
Det drejer sig om et godstog og et almindeligt tog, der holder stille mellem Fredericia og Odense, hvilket betyder, at der kører færre tog på strækningen.
“Der kører fortsat InterCity og InterCityLyn tog på strækningen, men flere regionaltog er aflyst.
Skal du til en af de mindre stationer mellem Fredericia og Odense, skal du derfor med Togbus,” lyder det fra DSB.
DSB oplyser, at der kører en togbus fra Fredericia mod Odense kl. 8.00, 9.00, 10.00 og 11.00.
Samt en togbus fra Odense mod Fredericia kl. 8.00, 9.00, 10.00 og 11.00.
DSB kan ikke på nuværende tidspunkt sige, hvornår togdriften kører normalt igen på strækningen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel