Ja tak: Nyt spisested giver GRATIS döner

Engang var det dürum og pita, der hittede, når sulten skulle slukkes i frokostpausen eller på vej hjem fra byen en sen nattetime.
Men den er en ny fastfood-sherif i byen – döneren er nemlig gået hen og blevet en rigtig favorit blandt sultne odenseanere. Det vidner de mange nye döner-steder, der er åbnet det seneste år om.
Og på fredag åbner et nyt sted på Skibhusvej 69:
Döner Lab hedder det.
De seneste par dage har Döner Lab kørt med soft opening, men officielt åbner det altså først rigtigt 29. august.
Og det skal selvfølgelig fejres!
Derfor deler Döner Lab gratis dönere ud til de 50 første gæster på fredag mellem klokken 12-16.
Det vil sige, at 50 gæster kvit og frit kan sætte tænderne i en gratis tyrkisk döner lavet på hjemmelavet brød og kebab.
Så hvis du synes, at det kunne være noget for dig, så kig forbi Skibhusvej 69 mellem klokken 12 og 16.
Og som om, at det ikke skulle være nok, så giver Döner Lab gratis cola til alle kunder, der køber en döner, dürum eller pita i butikken frem til 12. september.