Jaaaa tak: MC Einar giver gratis julekoncert i Odense

Manden bag Danmarks mest ikoniske julesang “Jul, det’ cool”, MC Einar, indtager 20. december klokken 21 scenen i Storms Pakhus.
Med sin selvsikre stil og old-school hiphop sender han publikum tilbage til de glade dage med baggy bukser og funky beats.
MC Einar leverer selvfølgelig også klassikere som “Arh Dér!” og “Provokerer, onanerer”, der stadig rammer rent i både rytme og humør.
Det bliver en aften med nostalgi, juleglød og en hyldest til dansk hiphop, der for altid har gjort julen cool.
Storms Pakhus er stedet, hvor julen bliver funky, maden bliver fusioneret, og hyggen er i top.
Det bliver jul, det bliver cool o og det bliver en oplevelse, man ikke vil gå glip af!
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel