Efter ombygning: Kaffebar genåbner med lækre tilbud

Efter en kort ombygningsperiode er Espresso House klar til at byde gæster velkommen tilbage i kaffebaren på Odense Banegårdscenter.
Fra den 29. april slår vi dørene op til en ny og forbedret kaffeoplevelse – skræddersyet til de mange rejsende og lokale, der dagligt færdes på stationen.
Kaffebaren har været midlertidigt lukket fra den 7. til den 27. april for at gennemgå en ombygning, som skal sikre et endnu bedre miljø for både kaffeglade pendlere og forbipasserende.
På åbningsdagen kan man se frem til særlige tilbud og god stemning i kaffebaren – en oplagt anledning til at kigge forbi og opleve det nye udtryk.
Espresso House ser frem til at fortsætte som et naturligt mødested i hjertet af Odense, nu med fornyet energi og endnu mere hygge i kaffekoppen.