Kendt spisested: Holder lukket efter fund af mus

De har tidligere haft problemer med skadedyr.
Og nu er Café Victoria i Rosengårdcentret ramt igen.
Det meddeler de på Facebook.
Læs også: Efterladenskaber fra skadedyr: Nu melder café ud om midlertidig lukning “VI HOLDER MIDLERTIDIGT LUKKET
En medarbejder har desværre fundet en mus bag et af vores køleskabe i baren.
Derfor følger vi naturligvis de gældende retningslinjer, og vi kontaktede som det første fødevarekontrollen og derefter en skadedyrsbekæmper.
Derfor holder vi caféen lukket, indtil vi har fanget musen.
Vi er i tæt dialog med Fødevarestyrelsen – og når alle krav fra dem er opfyldt, glæder vi os til at se jer alle igen.
De bedste hilsner
Café Victoria.”
Tilbage i november måtte Café Victoria også holde lukket, da der dengang blev fundet efterladenskaber fra skadedyr i caféen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel