Skøn nyhed: Kendt vinbar solgt og får nyt navn

Tilbage i september kom det frem, at kokkeparret Michelle og Jakob Hemme Spolum ventede barn, og derfor havde besluttet at sælge HOS vinbaren i Store Gråbrødrestræde.
Og nu er der godt nyt fra den front.
HOS vinbaren er nemlig blevet solgt til parret Niki og David, der åbner en ny vinbar i lokalerne.
“Samme placering, lignende koncept, nyt navn, nye ansigter og endda nye vine,” lyder det i et opslag på engelsk på Instagram.
Den nye vinbar får navnet KORK vinbaren.
“Vi glæder os til snart at kunne byde jer velkommen og ser frem til at dele skønne øjeblikke med jer. Jeres støtte betyder meget, og vi er fast besluttede på at gøre hvert besøg specielt,” lyder det fra Niki og David.
Hvornår KORK vinbaren åbner, vides endnu ikke, men vi forsøger at få en kommentar fra Niki og David.
Opdateres…