Kinesisk fænomen indtager landet: Magasin fejrer Singles Day med massevis af tilbud

Skrevet af: Michael Qureshi
PR-foto
PR-foto

I dag går Kina helt salgs-amok, og resten af verden rider med på bølgen, som det også er set med Black Friday.

Konceptet Singles’ Day opstod i 1993 i Kina, hvor en gruppe studerende på Nanjing Universitet ønskede at fejre og hylde singler som et modsvar til Valentines Day.

Singles’ Day falder hvert år 11. november, da datoen kan skrives ene og alene af 1-taller (11/11).

Sætter fokus på forkælelse og gode tilbud

Magasin i Odense er selvfølgelig med på trenden og har taget mærkedagen Singles Day til sig. Her vil Magasin sætte fokus på forkælelse og fylde forretningen med gode tilbud.

“Singles Day er en rigtig hyggelig tradition, hvor der sættes særligt fokus på dem, der har valgt at være alene, og som gerne vil gøre noget godt for sig selv. Det vil vi gerne være med til at fejre i Magasin, og derfor har vi dedikeret weekenden og mandag d. 11.11 til at forkæle sig selv,” siger Store Manager i Magasin Odense Sofie Andreassen.

Alle besøgende kan forkæle sig selv med luksuriøse skønhedsbehandlinger, duftkonsultationer eller en tid hos Magasins personlige shopper.

Der vil også være mulighed for at nyde lækre desserter, et godt glas vin eller kvalitetskaffe. Derudover vil der være 20 procent på blandt andet bolig, beauty, lingeri og meget mere.

“Det er jo helt oplagt at kigge forbi og forkæle sig selv med et nyt outfit, en lækker skønhedsbehandling eller en tur forbi vores personlige shopper,” siger Sofie Andreassen.