Købte bolig i Odense sidste år: Flytter Viktor Axelsen hjem?

For lidt over et år siden kom det frem, at Viktor Axelsen havde købt en lejlighed i Odense.
Det fik dengang mange til at spekulere i, om badmintonstjernen havde planer om at flytte hjem til Fyn.
Og de spekulationer er selvfølgelig blusset op, da Viktor Axelsen tidligere i dag meddelte, at han indstiller sin internationale badmintonkarriere.
Men ifølge TV 2 Fyn har den dobbelte OL-guld-vinder p.t. ingen planer om at flytte til Odense.
“Det ligger ikke i kortene. Med hensyn til bopæl har jeg ikke så mange nyheder endnu, men jeg skal til Danmark på et tidspunkt,” siger Viktor Axelsen til tv-stationen.
Viktor Axelsen har siden 2021 boet i Dubai.
Han har to børn, og tilbage i august meddelte Viktor Axelsen, at han og hustruen Natalia skulle skilles.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel