ANNONCE
Gode tilbud hele ugen: Odenseansk herretøjsbrand udvider og udvikler
MigogOdense Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til Odense.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Odense.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogOdense Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Gode tilbud hele ugen: Odenseansk herretøjsbrand udvider og udvikler

Af Christina Frederiksen

Spol tiden tilbage til 1999.

Det kan virke langt væk, når man tænker på, at det var året, hvor euroen for første gang blev etableret, og at Nokia 3310 først var en ting året efter.

Ikke desto mindre var det året, hvor Thomas Olesen grundlagde tøjfirmaet Kronstadt, der både har slået rødder og fortsat blomstrer i Odense.

Siden etableringen af det danske herretøjsbrand er der sket meget – både med sortimentet af produkter og oprustningen af medarbejdere.

Sortimentet taler for sig selv.

Der er alt til den moderne mand, og nøgleordene for hvert produkt er høj kvalitet, god pasform og fleksibilitet.

Tøj til far og søn

Derudover har Kronstadt også et øget fokus på mere bæredygtigt og miljøvenligt tøj. Det afspejler sig blandt andet i deres bæredygtige kollektion, hvor de klassiske Kronstadt-bestsellers er produceret i mere miljøvenlige materialer, såsom organisk bomuld og recycled polyester.

Foruden herrekollektionen og de bæredygtige produkter, er der i de seneste år også udarbejdet en kollektion til børn og unge, som består af de klassiske Kronstadt-styles forklædt i mindre størrelser – nu kan far og søn altså matche i tøjet uden at gå på kompromis med hverken pris eller kvalitet.

Medarbejderstaben er, ligesom sortimentet og kollektionerne, også vokset.

Indtil videre er der i 2022 er der kommet fem nye skud til på stammen – tre i marketingafdelingen, en i salgsafdelingen og en i designafdelingen.

Fejring af den nye hjemmeside – du er inviteret med til tilbudsfest

I kølvandet på oprustningen af nye medarbejdere i især marketingafdelingen, er der blevet knoklet i døgndrift for at kunne relancere Kronstadts nye hjemmeside, som nu er klar. Et lettere design, øget brugervenlighed og flere funktioner er blandt andet det, der har været i fokus.

”Vores målgruppe er mænd i alle aldre, og de er fra både Danmark, Holland, Frankrig og mange andre lande rundt om i verden. De skal opleve at det er nemt og bekvemt at handle online hos os, og derfor har vi valgt at nytænke vores hjemmeside fuldstændig. Det kræver nogle gange nye øjne at se,” fortæller e-commerce-ansvarlig Henry Hardarson.

I forbindelse med lanceringen af den nye hjemmeside, vil Kronstadt fra i dag have gode tilbud og rabatter hver dag i den kommende uge.

Tilbuddene skifter fra dag til dag, så det er med at holde godt øje med den nye hjemmeside i den kommende uge – og i fremtiden. Det er nemlig ikke det eneste projekt, Kronstadt har i støbeskeen.

”Vi har altid gang i mange projekter. Nogle bliver realiseret hurtigt, såsom vores nye hjemmeside. Andre lidt langsommere, og nogle slet ikke. Men vi tør i hvert fald godt sige, at det ikke vil være kedeligt at følge lidt med på sidelinjen hos os,” forklarer Henry Hardarson.

Besøg Kronstadt her.

Del artikel