Letbanen ude af drift: Påvirker hele ruten

Odense Letbane er i problemer fredag eftermiddag.
På store dele af strækningen af driften fuldstændig stoppet mens Odense Letbane arbejder på en løsning.
Lige nu kører letbanen slet ikke mellem den ene endestation ved Tarup Centret og Odense Banegård.
Det fremgår af Odense Letbanes hjemmeside.
Årsagen skyldes en teknisk fejl.
“Der er et teknisk problem med et sporskifte på den nordlige del af strækningen”, siger kommunikationschef hos Odense Letbane, Flemming Ø. Petersen, til TV 2 Fyn.
På grund af driftstoppet er driften på hele letbanes rute ramt, oplyser kommunikationschefen.
“På den største del af strækningen kører vi igen, men med forsinkelser”, siger han til TV2 Fyn.
Der er for nuværende ikke indsat erstatningsbusser.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel