Lorteparforhold og Hestevise: Magtens Korridorer tager på akustisk koncertsalsturné

Magtens Korridorer tager i foråret 2026 på en landsdækkende akustisk koncertsalsturné.
Touren bringer bandet til landets største koncertsale og kulturhuse – og fredag den 27. marts 2026 slutter de forårets turné af i ODEON i Odense.
Det bliver både nyt og anderledes – og samtidig 101% Magtens Korridorer – når Johan Olsen, Niklas Schneidermann, Rasmus Kern, Terkel Møhl og Anders Ramhede fylder koncertsalen med pop/rock og akustiske nuancer.
Kan man holde af både håndbajer og Champagne? Og må man blande?
Må man starte med osten og slutte med silden? Og bør man bande?
Mange mener meget om, hvad man kan, bør og må. Men hvem er “man”?
I hvert fald ikke Magtens Korridorer! De er (stadig…) så unge, at de ikke bør sætte sig ned, når de skal spille koncert.
Og de er gamle nok til at vide, at man ikke må larme, når man skal spille i fine koncertsale og kulturcentre med plys på sæderne og portvin i pausen.
Og de ved godt, at man ikke kan tillade sig at medbringe elektrisk forstærkede guitarer, når man skriver “akustisk” på plakaten.
Men det har de naturligvis tænkt sig at gøre alligevel.
“Hvor og når det passer os!”, som et anonymt medlem af orkestret efter sigende skulle have sagt.
Billetsalget starter fredag den 29. august 2025 kl. 10.00 via brandmlive.dk