Mand skudt i Odense: Fyns Politi efterlyser vidner

I går aftes blev en mand skudt i Odense.
Fyns Politi mener, at hændelsen er banderelateret.
Skyderiet fandt sted klokken 23.28 i Lærkeparken i Vollsmose.
Manden, der blev ramt, er uden for livsfare.
Fyns Politi opfordrer vidner til at melde sig:
“Vi har søndag aften kl. 2328 haft en skudepisode i Lærkeparken, Vollsmose.
Én mand blev ramt, men han er uden for livsfare. Efterforskning pågår. Vi mistænker, at hændelsen er banderelateret. Har du oplysninger til sagen, ring tlf. 114, Fyns Politi,” skriver de på X.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel