Mange julegaver kan være forsvundet: Indbrud i pakkeboks

Der har i nat været indbrud i en pakkeshop i Odense.
I lokalgrupper på Facebook for Sanderum og Dalum skriver flere borgere, at det drejer sig om SpotBox på Heliosvænget.
Hos Fyns Politi bekræfter kommunikationsrådgiver Mads Boel, at politiet har været forbi Heliosvænget på grund af indbrud i en pakkeshop.
Hvad og hvor meget, der er blevet stjålet kan Fyns Politi ikke oplyse om pt.
Men i lokalgrupperne opfordres man til at ringe til sin pakkeudbyder, hvis man har fået pakker sendt til den pågældende pakkeboks.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel