Mangler personale: Tog aflyst

Torsdag morgen kører der færre tog fra bl.a. Odense.
Det oplyser Mittog.dk.
Det drejer sig om strækningerne mellem Københavns Lufthavn, Slagelse og Odense.
“Der kører i dag færre tog mellem Københavns Lufthavn, Slagelse og Odense. Ændringen skyldes manglende personale . Se din rejse på Rejseplanen, eller appen Mit tog,” lyder det på Mittog.dk.
Ifølge TV 2 Fyn gælder det blandt andet afgangen klokken 07.09 fra Københavns Lufthavn mod Odense.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel