Mystisk udmeldning: Unikt spisested lukker for en periode

Tilbage i 2022 slog de dørene op i Nørregade.
Men nu er det slut – i hvert fald for en periode og på placering i Nørregade.
Det meddeler GÆR, der er kendt for sit unikke menukort bestående af pinsa og øl, på Facebook:
“Det er med både tungt hjerte og spænding i blikket, at vi skal dele en stor nyhed med jer:
Vi lukker vores døre d. 22. februar… for en periode.
Efter et par fantastiske år med sprød pinsa, højt skum på fadøllene og jeres SINDSYGT DEJLIGE SELSKAB, ja så er tiden kommet til at Don Gær & The Yeastieboys vil prøve en anden opsætning an end placeringen på hjørnet af Nørregade 22.
Vi kan ikke løfte sløret for præcist hvad, vores næste skridt bliver, men det bliver et skridt frem og ikke tilbage!
Men frygt ej – det er ikke et farvel, men et på gensyn!”
GÆR opfordrer også til, at man får fyret eventuelle gavekort til stedet af inden 22. februar.
“Vi arbejder på spændende nye muligheder for at åbne op igen – i samme by, med samme fantastiske vibe og for jer, vores skønne gæster.
Og forhåbentlig med liiidt mere plads end vi har nu,” skriver GÆR.