Nedturen er total: OB er færdig i Superligaen

Så er det slut med Superliga-bold for OB.
Fra næste sæson hedder det 1. division.
Det står klart efter, at Lyngby fik uafgjort mod Hvidovre.
OB’s kamp mod Viborg, som OB endte med at tabe 2-1, måtte afbrydes i de sidste minutter efter, at OB-fans smed fyrværkeri på tribunen.
En skandaløs afslutning på en elendig sæson ender altså helt skidt for OB, der må ned og vende i Nordic Bet Ligaen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel